perjantaina, toukokuuta 17, 2019

Viherkasveja

House plants



Otoksia kuopuksen huoneesta. Äiti on hiukan kateellinen näistä pojan omaan huoneeseen valitsemista kasveista. Varsinkin tuo hauska isompi - enhän mä nimiä muista. Ehkä mun täytyy käydä joku päivä Plantagenissa ostamassa olkkariinkin tuommoinen. Ja kaktuksethan nyt on aina hellusia!

Snapshots from my younger boys room. I just love his plants. Maybe I have to buy similar to our livingroom!







Mukavaa viikonloppua! Täällä tosin koululaisilla tosiaan huominen koulua myös..plääh..tarvii herätä minunkin siis! No kohta alkaa heillä kesäloma!

Have a nice weekend all!!







7 kommenttia:

Tamar SB kirjoitti...

What cute succulents!

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Minäkin voisin käydä ostamassa tuollaisen "nimetömän" kukan...tosi kivan näköinen..:)

Kirsti Kaija kirjoitti...

Vaude! Pojan valitsemat huonekasvit. Olen ihan vähän kateellinen :)
Meillä pojat ovat naureskelleet minun kukilleni.

rupam sarma kirjoitti...

Beautiful.

Pieni Lintu kirjoitti...

:)

Pieni Lintu kirjoitti...

Hih juu ja se oli vaan jotain 5,90€..ja arvaapas mitä - kävin tänään ostaas multaa Plantagenissa mutta enhän mä tätä rehua muistanut :D

Pieni Lintu kirjoitti...

No meillä asuu tommonen pieni hortonomi :D