torstaina, joulukuuta 09, 2010

Vintage Stories...


 Lovely children's books
Nice stories
Cute pictures

Vintage




 Olen ostanut joitain näitä Tammen kultaisia kirjoja lapsilleni. Nämä on niin ihania. Kauniit kuvat ja sulosia tarinoita. Muistoja omasta lapsuudesta.

Löysin tässä taannoin myös oman kiiltokuvakansioni, johon äitini on liimannut kauniita kiiltokuvia minulle. Eläimiä, lapsia, nalleja, kiiltokuvia kera hileiden. Myös TÄMÄ kuva oli kansiostani.


 I found my book of glossy pictures. My mother glued these for me when I was a little girl - I put those "beautiful" stickers in the end. Memories!!




 ...ja itse olen ilmeisesti liimannut nämä "ihastuttavat" tarrat kirjan loppuun!

Muistatko Neiti Ajan?






4 kommenttia:

Manteli kirjoitti...

Heeei, bongasin tutunnäköisiä kiiltokuvia :)))
Mulla on tallessa kaikki kiiltokuvani laatikossa. Pitäisikin itse asiassa hankkia joku kaunis säilytyslaatikko niille. Nyt ne ovat vain semmoisessa pienessä tavalisessa ruskeassa pakkauslaatikossa...
Mulla oli kiiltsikoita valtavasti, kaverit olivat kateellisia... :D

Pieni Lintu kirjoitti...

Ei taida enää pikkutytöt nykysin välittää kiiltokuvista?!

Maria kirjoitti...

Hei,

Löysin kauniiseen blogiisi toisen blogin kautta. Tosi kauniita kuvia! Meilläkin kerätään Tammen kultaisia kirjoja :) Minusta sadut on lapsille sopivia, ei liian pelottavia, kuten monissa nykykirjoissa...

Mukavaa adventinaikaa!

Pieni Lintu kirjoitti...

Hei Maria ja kiva kun löysit tänne ja jätit merkin käynnistäsi - nyt pääsen kurkkimaan mistä tulit. :)

Mukavaa viikonloppua!!! ♥