lauantaina, maaliskuuta 18, 2017

Lue missä haluat

Yhteistyö


Pääsin testaamaan ihan huippu juttua, nimittäin BOOKBEAT sovellusta, josta löytyy ääni- ja e-kirjoja suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Kirjoja on valikoimissa tuhansia. Kirjoja voi kuunnella/lukea strematen tai niin kuin mä olen tehnyt eli lataamalla puhelimeen 

Mulla olikin mun kaikki divarista ostetut dekkarit luettu ja yritin etsiä kirjastosta uutta luettavaa. Olin ilahtunut kun BookBeatista löytyi norjalaisen Jo Nesbøn Harry Hole-rikosromaanien sarja. Mahtavaa!! Nyt luettava kulkee kätevästi mukana

Kokeile sinäkin ilmaiseksi sovellusta. Käy rekisteröitymässä TÄÄLLÄ






4 kommenttia:

Saron blogi kirjoitti...

Hei kivaa, että juuri tämä oli esittelyssä! Olen nyt ollut niin kipeänä viikon, että en ole kärsinyt lukea - enkä kyllä kuunnellakaan. Mutta nyt himottaisi kirjat, kun korvat toimii jo paremmin. Tämä täytyy ladata itsellekin, äänikirjat voisi olla nyt todella jees! :)

Pieni Lintu kirjoitti...

Kiva juttu!!! :) ..siis ei että oot kipeä vaan että tästä oli iloa! :)

Satu kirjoitti...

Kiitos vinkistä! Olen kaipaillut äänikirjoja, mutta kirjaston valikoima on niin kovin heppoinen, ja kaikki uudemmat ja paremmat kirjat ovat aina lainassa. Olen joskus nähnyt Bookbeatin mainoksen, mutta en muistanut sovelluksen nimeä. Nyt täytyy laittaa muistiin. :-)

Pieni Lintu kirjoitti...

Nyt vaan testailemaan ilmaiseksi ;)