keskiviikkona, lokakuuta 28, 2015

Hänelle ja minulle {ALE-koodia tarjolla}

Yhteistyössä



House of Brandonilla on sitten kivoja vaatteita. Paljon ihan perusvaatteita eikä hintakaan ole paha. Ja joka kerta kun olen itse tilannut niin paketti on ollut seuraavana päivänä perilla. V A U! Sopii mulle. Mulla on nytkin yhdet farkut tilauksesta muualta ja tulee kuulemma viikolla 46, noooh..odotellaan. Pitää kehittää kärsivällisyyttä!

Pssst.. koodilla HBR1208 saat yli 50€ ostoksista 15€ alennusta 1.11. saakka!!!

Tässä vähän inspiraatiota House of Brandon verkkokaupasta. Suostuisikohan mieheni pitämään mustien yksiväristen paitojen sijaan joskus hassua PÖLLÖPAITAA!?



A little autumn / winter inspiration from House of Brandon




// PARKATAKKI    -    SYYS/TALVITAKKI



Voi rähmä, mun tuuria. Nyt tuo VILAN VILLAKANGASTAKKI, jonka ostin itselleni taannoin olisi hyvässä alessa. Se on muutes aivan ihanan pehmeä ja tykkään tosta mallista hirmuisesti

Tuo TÄHTINEULE tekisi mieli pistää tilaukseen. Olen hulluna tähtiin!









Oikein ihanaa pakkaspäivää kaikille!!




// IMAGES: House of Brandon
 
 
 
 
 






Ei kommentteja: