lauantaina, huhtikuuta 18, 2015

Mainio Madara

Sisältää mainoslinkin



Olen kovasti ihastunut näihin luonnonmukaisiin kosmetiikkatuotteisiin. Nyt on ollut käytössä tuo Madaran yövoide ja detox mutanaamio, jonka jälkeen iho tuntuu kyllä niin heleältä

Ystäväni on kosmetiikka-alalla töissä ja häneltä sain lahjaksi taannoin tuon Madaran käsi- ja vartalosaippuan. Mä olen vähän hassu kun en oikein malttaisi käyttää kauniita tuotteita. Nyt kun meillä suihkusaippuatilanne kotona näyttää vähäiseltä ajattelin ottaa tuon itselleni käyttöön suihkusaippuaksi. Aivan ihana tuoksu tässä ja olisi kiva alkaa käyttämään nestemäisten markettisuihkusaippuoiden sijaan jotain luomumpaa

Minkälaisia suihkusaippua- ja shampootuotteita te käytätte?

BIODELLYN verkkokaupassa on nyt muuten meneillään upea tarjous koskien Madaraa: Madaran kasvotuotteet -15%! Tarjous on voimassa 15-28.4. Ja erikoiserä Madaran Duosettejä -25%! Tarjous voimassa niin kauan kun tuotteita riittää


Lovely Northern Madara - organic cosmetics
















8 kommenttia:

Kirjailijatar kirjoitti...

Minulla on vähän niin kuin milloin mitäkin. Mutta nyt olen ihastunut afrikkalaiseen mustaan saippuaan, joka on tehty kookosöljystä ja kaakaopavun kuoren tuhkasta. Puhdistaa kasvot tosi ihanasti.

Pieni Lintu kirjoitti...

Ooh, kuulostaa jännältä!!!

Katja/Optimismiajaenergiaa kirjoitti...

Aivan ihanat kuvat! <3

Matkatar kirjoitti...

Kuulostaa hyvältä nuo Madaratkin, niitä en ole kokeillutkaan! Hakusessa olisi uusi luonnonmukainen meikinpoistovoide/geeli tms ja kasvovoide. Täytyy tutustua noihin sivuihin... :D

Pieni Lintu kirjoitti...

Kiitos, Katja. :)

Pieni Lintu kirjoitti...

Mä oon ihastunut Skinblossomin meikinpoistoaineeseen. Vaahtoaa hyvin ja meikki putsaantuu helposti! Sitä saa myös tuolta. ;)

Inspiration, Viltsumari kirjoitti...

Madara on yksi suosikeistani. Sopii minunkin iholle ja hiuksilleni

Pieni Lintu kirjoitti...

Hiuksiin en olekaan testaillut luomuja, pitäs koittaa rohkeasti. :)