perjantaina, tammikuuta 02, 2015

Vahvemmat kynnet

Oriflame-nail protector



Käsi pystyyn kellä on huonot kynnet!!? Hep, täällä yksi. Ei mulla ennen ollut, ne oli vahvat ja sain helposti kasvatettua pitkiksi. Mutta työ, kotityöt, käsintiskaus ja heikonpuoleinen maidonjuonti varmaan on saanut kynteni surkeiksi.

Kaverini edustaa Oriflamea ja saan uuden kuvaston aina kun nähdään. Hih!! Selasin tässä joku aika sitten kuvastoa ja näin alessa tämän lakan, jota en ollut ennen testannut. Liuskoittuville ja hauraille kynsille, kovettaa, vahvistaa..oli ihan pakko pistää tilaukseen, hintakin oli joku neljän euron verran ja minulla olikin Lumenen aluslakka ihan lopussa.

Mä olen tätä nyt tässä pari viikkoa käyttänyt ja mun kynnet näyttää hyvältä! Ihan hirmu hyvää ainetta. Aion ostaa uudelleenkin! Tilasin myös söpösen keväisen Very me-lakan. Sitä vielä en ole testannut. Hintaa sillekin alessa jäi parisen euroa. Mutta tuota kynnenkovettajaa voin suositella, se ei ole ihan kirkas väriltään, kynsissä kyllä näyttää melko kirkkaalta ja olen tuohon päälle usein vetänyt jonkun värillisen lakan.


I have terrible nails so I was happy to see this Instant Nail protector nailpolish in Oriflame catalogue. I have used it now for few weeks and I love it. My nails feel much stronger and prettier.










Iloista viikonloppua!!!

Happy weekend!!






6 kommenttia:

Saron blogi kirjoitti...

Ihanat kuvat, OF:n nail protectorista olen itsekin kuullut pelkkää hyvää ja upeaa viikonloppua!

Pieni Lintu kirjoitti...

Kiitos ja samoin sulle!! :)

Ninni kirjoitti...

Upeat kynnet. Aine kuulostaa hyvältä. Löytyyköhän jostain sen inci-lista? Voisin testata :)

Pieni Lintu kirjoitti...

Hmm.. Mä yritin kännykällä selata niiden sivuja mutten kyllä löytänyt tätä sieltä?!?

mustakissa kirjoitti...

Juu täällä on käsi pystyssä! Nyt vaan pitäis keksiä joku jälleenmyyjä, niin voisi kyllä kokeilla. Kaikki apu on tarpeen!!

Pieni Lintu kirjoitti...

Toivottavasti tätä vielä on myynnissä kun en löytänyt netistä. Jos ei enää tehdä niin olen pulassa kun ostin vsin yhden!! :O