sunnuntaina, toukokuuta 25, 2014

Countryside weekend

Viikonloppu maalla



Terveisiä mökiltä!!! Aivan upea ilma sattui mökkiviikonlopulle, talviturkkikin on heitettynä. Lupaan laittaa enemmän kuvia joku toinen päivä. Nyt pitää setviä pyykkikasat ja katsoa mitä ensi viikko tuo tullessaan, vähiin käy koulupäivät!

Ja ilta tietenkin jääkiekon parissa..jännittävää! Juniorikin tuossa jo hoilottaa "poika saunoo". Hehe!

Greetings from summer cottage! It was so lovely hot summer weather this weekend. I'll share more photos from weekend some other day. Now I have to do the laundry and see what's our time schedule next week.

And hockey finale this evening - Finland vs. Russia!!! How exciting!







4 kommenttia:

Kirjailijatar kirjoitti...

Minulla on ollut niin vauhdikas viikonloppu, etten varmasti pysy hereillä tuota jääkiekkopeliä. En muutenkaan seuraa mitään urheilua, mutta minulla on ollut sellainen perinne, että jos Suomi pelaa loppuottelussa, katson pelin. Nyt olen vaan jo ihan töttöröö, vaikka kello on vasta kahdeksan.

Tuo pilvikuva on hieno.

Pieni Lintu kirjoitti...

Vähän sama mulla, nuorempana kyllä tuli katsottua kaikki ja seurattua liigapelejäkin. :) Mutta tää on katsottava..jos tosiaan pysyy hereillä! Ihan oon töttöröö myös. Olis pitäny ottaa päikkärit. ;)

Sally kirjoitti...

Me ollaan jo odoteltu täällä pari tuntia Suomi-paidoissamme! Jännä peli tulossa ;)

Ja ihania kuvia jälleen Lintunen!

Pieni Lintu kirjoitti...

Hihi, meillä jääkaappi ihan tyhjä mökkireissun jäljiltä - ruuaksi haettii Kotipizzaa ja mies haki vielä Siwasta meille parit siiderit kisajuomaksi. :D